środa, 6 lutego 2013

Witaj w domu i kolejne DIY

Zdecydowanie wystarczy już tego lenistwa...ponad miesiąc przemieszkaliśmy w stanie takim jak się przeprowadziliśmy i naprawdę w tym czasie nie wiele się zmieniło. Chyba najważniejsze w tym miesiącu były szafy, pozwoliły nam w końcu uporządkować pewne rzeczy, które walały się po kątach.
Dziś jednak chciałabym pokazać Wam miejsce, które wita Nas zaraz po wejściu do mieszkania. Lubię to miejsce bo jest czarno- białe, taka klasyka bez burzy kolorów. Sezon zimowy wymusił na mnie położenie chodników, które pozwalają utrzymać większą czystość ale mam nadzieję, że z wiosną znajdziemy inne rozwiązanie.
Swoje miejsce w naszym domu znalazły w końcu moje ulubione dotpicsy, które dawno temu wgrałam u Justyny z just-dotblog'a . I doszły mnie słuchy, że już niedługo powiększę swoją kolekcję...za co Justynie bardzo dziękuję.

Przy drzwiach wyjściowych wisi lustro, zwykłe z drewnianą ramą, które jest z nami od lat. Miałam od początku plan, że będzie czarne ale zamiast malować ramę obkleiłam ją grafitowym filcem ( a tym razem dziękuję mojej koleżance Asi P. za pomysł i inspirację :)) . I tu z odsieczą przybył mi pistolet z klejem na gorąco, który pokochałam bo skleja po porostu wszystko :)


I jeszcze kilka słów o naszym ulubionym wieszaku. To zwykła rura i łańcuch pomalowane czarną farbą. Efekt jest wspaniały, mieści mnóstwo kurtek i kiedy przychodzą do nas znajomi nie muszę otwierać szaf i pokazywać zawartości. Co więcej każdy z łatwością może odnaleźć swoje rzeczy. Wisi na takiej wysokości by można było sobie swobodnie usiąść na siedzisku i założyć buty mimo iż kurtki wiszą nam nad głową. (a prawda jest taka, że mi ten wieszak służy wspaniale do suszenia koszul i dlatego go uwielbiam :)) Niestety nie mogę odnaleźć zdjęć ( choć jestem pewna, że je robiłam ) z procesu powstawania wieszaka. Bałagan na dysku mam okropny...Ale gdyby ktoś chciał znać jakieś szczegóły chętnie odpowiem na wszystkie pytania.


10 komentarzy:

  1. Coraz piękniej u Was!!!
    Szafy fajnie podzielone na góre i dół. A masz może jakis projekt środka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafy są bardzo tradycyjne, bez żadnych szaleństw i miliona szuflad. Akurat ta w korytarzu to po lewej stronie same półki, dolna część środkowa i prawa do drążek a pod nim 4 szuflady, a na górze półki. Musiało być po kosztach :)

      Usuń
    2. I bardzo fajnie i praktycznie. Ja mam wrażenie że te wszystkie udziwnienia to tylko miejsce zajmują zamiast pomagać.
      U nas będzie podobnie tylko mniej miejsca mam na szafe :/

      Usuń
  2. No ten wieszak jest rewelacyjny - idealnie komponuje się w tej czarno-białej scenerii!
    Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) całe wnętrze :) i wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl na wieszak! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne miejsce! a wieszak jest genialny! Łańcuch przyspawaliście do tej rury?
    i dziękuję za miłe słowa!:*
    ściskam!
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łańcuch przechodzi przez rurę i wchodzi z drugiej strony :) Już wkrótce powieszę nowe bo dziś właśnie odebrałam z poczty list. Dzięki wielkie!!!

      Usuń