poniedziałek, 25 marca 2013

Spring time baby!

Za oknem jej nie widać ale myślę, że macie już ją w sercach. My ją mamy i w sercach i w domu :) WIOSNA!!!

Na ścianie w salonie jakiś czas temu pojawił się nasz pierwszy plakat, zrobiony z ulotki informacyjnej z projektu " Design dla wszystkich", który odbył się rok temu w Galerii BWA we Wrocławiu. Plakat autorstwa : Joanny Jopkiewicz & Pawła Ł. Borkowskiego. Razem z cotton balls'ami tworzy niezły duet. 

żródło zdjęć : Hodowcy Zabawek

Matula uszyła poszewkę na poduchę z materiału z Ikea i flamastrami do tkanin coś tam ją pokolorowała. Niewiele, bo niewiele. Ale taki kaprys miała :)

 A z okazji zbliżającej się Wielkanocy chciałam wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzyć :
wielu radości i na stołach pyszności !

14 komentarzy:

  1. Śliczne półeczki, dekoracje, obrazki. Wszystko współgra i bardzo apetycznie wygląda:)
    Pozdrawiam ciepło i też życzę smacznego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też już się Pani Wiosna rozgościła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezczelnie zazdroszczę ogromnej kuchni. Pięknie u Was, tyle miejsca, przestrzeni. Bardzo mi się podoba. Będę podglądała :)
    W ogóle miałam wrażenie, że to dom, a nie mieszkanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale u Was! na szczęście wiosna już za oknem! <3
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to dokładnie taki dom, który w przyszłości pragnę zapewnić swojej rodzinie, coś niesamowitego! :)
    Gorąco pozdrawiam. :)
    www.malgo-pisze.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również oniemiałam. Marzę o takim domu. Podoba mi się każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie tutaj :-D Bede zagladala czesciej :-D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wnetrza i super blog! Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się wasze mieszkanko - jasne, kolorowe, radosne :) będę wpadać w wirtualne odwiedziny.
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mam tu zaległości, a wszytko mi sie tak podoba, że chyba sie do Was wprowadzę!!! Asia, nie chciałabyś do nas wpaść i nam upiększyć mieszkania??? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam , znalazłam twojego bloga gdy sama remontowałam mój skromny pokoik , z racji że mamy podobny gust obserwuję twoje wpisy i zachwycam sie nimi .
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, Pani blog jest PRZEBOSKI^^
    Z racji tego, że urodził nam się synek postanowilismy zrobić remont. Miałam koncepcję, ale niedoszła teściowa wcisnęła swoje 5 gr, co poskutkowało tym, że straszny bałagan się zrobił, zaczęły przychodzić rzeczy, które ona zamówiła i cały plan się spalił.
    I tak szukałam, szukałam jakiegoś ratunku, bo już pomysłów brak, a tu ten piękny i pełen niesamowitych pomysłów blog. :)
    Z dniem dzisiejszym stała się Pani dla mnie inspiracją:) Od nadmiaru pomysłów nie zasnę w nocy^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogę prosić o źródło obrazka z lisem? Jest fascynujący.

    OdpowiedzUsuń