poniedziałek, 28 października 2013

Jesienna zdobycz.

Mało brakowało a porąbana na kawałki grzałaby w zimie któregoś z  mieszkańców naszej dzielnicy.  Została jednak zauważona, do domu własnymi rękoma przytachana i pokochana. Dzięki Ci losie, żeśmy wtedy śmieci wyrzucali!!!
Tym sposobem zagościł u nas prawdziwy antyk, mocno w jesiennym klimacie. 



A u dziewczynek w pokoju ostatnio pojawiły się takie obrazki ( pocztówki z książki " O psie który szukał" Wyd. Ładne Halo. oraz ulotka dziewczyn z bloga TIU TIU. )

Wycinacie dynie na Halloween? Nasze wielkie dynio-głowy już czekają na balkonie. 


W tym roku zamiast tradycyjnego wycinania nożem mam ochotę wypróbować sposób z wiertarką i kredkami : 



źródło : blog The Swell Life

24 komentarze:

  1. Piękna! Super, że ją przygarnęliście. A jaki super patent z liśćmi na gałęzi. Mogę zgapić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, sama gdzieś na pintereście podpatrzyłam :)

      Usuń
  2. pomalujecie zdobycz na bialo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to samo chciałam zapytać :)

      Usuń
    2. Kusi mnie bardzo choć jest piękna taka jaka jest. W głowie mam taki plan by ją na biało potraktować a nogi zrobić czarne lub kolorowe. Ale chwilowo zostaje taka jaka jest.

      Usuń
  3. Ale fajnie, że wróciłaś :) Wiesz, trafiłam tu kiedyś i bardzo mi się spodobało, że tak kolorowo, niebanalnie, bardzo w moim guście :) ale ostatni post był sprzed kilku miesięcy i myślałam, że to może koniec. A tu taka niespodzianka. Czekam z niecierpliwością na więcej. Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny
    Gu
    gu-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam i do ciebie, pięknie u Was. Jeśli pozwolisz będę zaglądała częściej.

      Usuń
  4. Przygarnięta komoda - zachwycająca !!! Uwielbiam takie znaleziska !!! A wiercone dyńki i ja chciałam w tym roku wypróbować , świetne są :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czekamy na powrót męża i do roboty. Jak się uda to pokażę wam jak wyszło.

      Usuń
  5. piękna komoda i kompozycja jesienna super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, z twoich "ust" to wielki komplement, pozdrawiam

      Usuń
  6. Fantastyczna ta komoda :) Sama ją przytachałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pomocą Dominika i Taty mojego. Ale też pomagałam :) Nie jestem taki siłacz jak ty :P

      Usuń
  7. Świetne masz pomysły na organizację przestrzeni. Powinnaś to robić zawodowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komoda. W bardzo dobrym stanie. Sami kiedyś ze śmietnika przytargaliśmy szafkę nocną z lat '60 :) To są meble z duszą, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Antyk zachwycający, matko czego to ludzie nie wyrzucają (na szczęście jak widać).

    A tak w ogóle fajoski blog, rozgoszczę się tu trochę :)

    Pozdrawiam
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobycz fantastyczna :) Sama bym ją przygarnęła :)
    I bardzo podoba mi się jesienna dekoracja z liści :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest! Nie maluj jej;)
    Ślicznie u Ciebie. Zostanę na dłużej, jeśli pozwolisz:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny dom, blog pełen inspiracji, tym bardziej że szykuje nam się remont ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdobycz cudowna !!! uwielbiam takie znaleziska :)) no i oczywiście Wasz super klimacik - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie śmieciowe zdobycze ! U nas w domu też ich sporo!

    OdpowiedzUsuń