niedziela, 23 grudnia 2012

Stan przedświąteczny

Święta przed nami... i choć żałuję, że jeszcze nie mieszkamy tu, to wiem, że to tylko kwestia dni. Montaż dwóch szaf i listwy przypodłogowe przesunęły się na pierwsze dni Nowego Roku i nie jesteśmy już w stanie wpłynąć na to w żaden sposób. 

Dlatego postanowiliśmy, że przeniesiemy się już z częścią rzeczy w Sylwestra i obudzimy się już rano, w Nowym Roku, w nowym mieszkaniu zaczynając nowy etap w naszym życiu. Zaraz po Świętach mamy w planach przyczepić jeszcze kilka półek, przywieźć jakieś komody ze starego domu i wprowadzamy się :P Yupi! 


I jeszcze coś co pokochałam od pierwszego wejrzenia : tapeta Bamboletto, w pokoju dziewczyn wygląda cudownie. Dziękuję Pani Renato za tak sprawną i szybką realizację zamówienia :) !
Chciałam jeszcze dodać, że wszystkie szydełkowe przedmioty, które powoli pojawiają się( a będzie tych skarbów jeszcze więcej) w naszym mieszkaniu zostały zrobione przez naszą Szydełkową Wróżkę. I za to też bardzo jej każdego dnia dziękujemy :*

8 komentarzy:

  1. Pięknie jest :) radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tą przeprowadzką! W Nowy Rok w nowym mieszkanku!
    Pięknie tam u Was, oj pięknie!
    Tapeta śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tapeta cudna, fajny pomysł z ustawieniem łóżek :) a ławeczka mnie urzekła..

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że ja zastanawiałam się, czy te kolory będą pasowały do Was, Waszego mieszkania, a teraz widzę, że pasują do tapety:)))) Swoją drogą tapeta jest cudna! Zazdroszczę już dziewczynkom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują oczywiście!!! U nas każdy kolor mile widziany :)

      Usuń
    2. Witam
      Bardzo podobają mi się Twoje wszelakie pomysły na dom, zainteresowała mnie ta turkusowa lampa, widziałabym podobną u siebie na werandzie, ale chciałam się dowiedzieć jak ona oświetla? tzn czy daje światło kierunkowe jedynie a reszta przedpokoju jest raczej zacieniona? czy dobrze doświetla wszystko?
      z góry dziekuję za odpowiedź
      pozdr.
      Alicja

      Usuń
    3. Witaj, niebieska lampa daje światło kierunkowe i jest tak jak piszesz, nad nią korytarz jest raczej zacieniony. Ma głęboki klosz a żarówka jest umiejscowiona na końcu wąskiego odcinka, ale to już kwestia kabla.

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba Wasze mieszkanko

    OdpowiedzUsuń